sâmbătă, 2 iunie 2012

Ieri cred, ca a fost cea mai frumoasa zi de copil pe care am reusit s-o traiesc in aceasta viata.
Am sarit in bratele bunicului, el m-a privit candid si a inceput sa planga. L-am imbratisat si am mancat covrigi.
Am scos sâmburii din cirese impreuna cu fratele meu, pentru ca mama voia sa faca dulceata.
Am prins 7 fluturi, i-am pus intr-un borcan si i-am dus acasa. Am intrat in camera mea, am deschis borcanul si toti fluturasii au evadat. Acum unul sta pe nasucul meu.
Mama mi-a prins cositele cu fundă rosie. 
Aud cum canta podul de langa casuta noastra acoperita cu iedera si flori. Fac un vaporas din hartie pe care il voi arunca in rau. Voi scrie un mesaj pe el si sper sa-l citeasca cineva. Ma voi abandona in timp ce privec cerul. 
Voi reveni acasa completamente schimbata, insa nimeni nu va observa asta. 
Voi dansa tango si voi visa inainte sa apuc sa adorm. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu