luni, 28 mai 2012

Nu vreau sa stiu maine ce se va intampla azi

Azi m-am plimbat pentru ultima data pe plaja galbena. Am simtit mirosul sarat al vegetetiei inexistente. Cerul e roz, un roz pastelat. Eu strang in pumn nisipul uscat. Marea-mi raspunde la toate intrebarile murmurand printre stancile erodate de valuri. Sunt departe. Vreau sa-mi pictez in liniste rascrucea.
Drumul meu e luminat de felinarele secolului trecut. Eu dansez pe ritmurile romanesti a muzicii irlandeze. Stiu ca sunt singura care a auzit asa ceva vreodata.
 Predau ore de Visual FoxPro 7.0 si verific tezele de licenta la ceainaria din fata Universitatii.
Meditez cu voce tare si port ochelari cu efect de iluzie optica. Imi plac mult aplauzele. Recit poezii pe scena Teatrului National. Sunt apreciata.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu