joi, 17 mai 2012

Traiesc langa un copac verde

Sunt imbracata intr-o rochie alba din dantela care-mi ajunge pana la glezne. Ma plimb prin gradina abandonata cu trandafiri albi si bujori rozi. Mi-e pofta de capsuni salbatice. Imi place sa ascult trilul pasarilor la fel de mult cum imi place sa ratacesc printr-un catren galben.
Citesc carti despre botanica si ma rog zeilor, respir fumul unui pian ars, inventez trisoane si vibrez in timpul echinoctiului de primavara. Colectionez frunzele de Ginkgo biloba si miros in fiecare dimineata florile de tei. Inghet in fata unui copac verde. Vorbesc cu furnicile. Dansez in ploaie pe strada gri. Iubesc mult oamenii si delfinii. Nu-mi place sa vorbesc. Nu-mi plac frazele si nici subordonatele circumstantiale de cauza. Scriu povesti pentru copii.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu