miercuri, 9 mai 2012

Nisip

Azi am inteles multe lucruri. Am inteles, ca sunt mult prea deschisa si sincera cu toata lumea. Si atunci cand esti sincer crezi, ca si ceilalti sunt la fel, dar nu, nu e asa. Am inteles, ca e periculos sa mergi pe strada fara casca sau scut. Am inteles, ca atunci cand pun mana pe un cactus trebuie sa port manusa din cauciuc. Am inteles, ca trebuie sa ma gandesc si la mine atunci cand cineva imi cere sa fac ceva in defavoarea mea. Am inteles, ca nu trebuie sa spun tot ce gandesc si sa nu mai imbratisez pe oricine. Am realizat faptul, ca unele persoane te mint fara sa clipeasca. Am inteles, ca inainte de a intra in ocean trebuie sa probez apa cu degetul mic. Am inteles, ca exista lucruri numite secrete. Am cazut din nou. Testoasa din mine imi zice sa ma refugiez in carapace.

2 comentarii:

  1. Asa si trebuie, sa nu mai lasam lumea, sa ne influenteze. Sa intelegem ca trebuie sa ne gandim si la noi, sa intelegem ca lumea de fantezie, lumea noastra ideala, nu are nimic comun, cu lumea din ziua de azi.
    Iti voi fii alaturi oricand vei avea nevoie.
    Esti o prietena rara, si nu imi doresc sa te pierd...

    RăspundețiȘtergere
  2. Iti multumesc din suflet! Nu te voi uita niciodata. Mi-e dor de tine!

    RăspundețiȘtergere