vineri, 4 mai 2012

Lichior si visine amare

Soarele apune. Eu imi iau ramas bun de la el. Beau lichior si meditez in linistea noptii. Ma plimb prin vene si artere cu picioarele goale. Rup o frunza de artar, o strivesc in palma si-o miros. Abia astept sa se faca din nou dimineata. Sa ma scol si sa mananc zmeura. Vreau sa respir din nou aer curat.
Imi plac lucrurile interzise si substantele periculoase. Imi place sa ma joc cu mon nounours en peluche, pe care l-am primit de ziua mea de la cineva foarte special; imi place sa zambesc, daca-as putea as face-o incontinuu, doar ca oamenii obisnuiti m-ar crede nebuna. Imi plac mult lamaiile si portocalele. Iubesc cerul si rasaritul, copacii si semiluna, ochii verzi si papadiile.
Ma culc la ora 25.

4 comentarii:

  1. Tres beau ! Et je suis tres contente que tu aime le nounours en peluche, j'espere qu'il va bien tenir ma place, quand je ne pourais plus etre a cote de toi.

    RăspundețiȘtergere
  2. Stiu, ca esti fericita si asta ma bucura mult,iar amintirile placute evidentiaza starea ta de spirit .Esti dulce, dulce, micuta mea printesa!

    RăspundețiȘtergere