miercuri, 25 aprilie 2012

Evadare

Am uitat de ce am venit aici. Am uitat sucul de portocale pe masa din bucatarie. Mi-am gasit cerceii din ceramica in frigider, apoi m-am ascuns in jurnalul bunicii. Am ramas acolo pana maine. Ieri am mancat o inghetata de vanilie si am rugat-o pe mama sa-mi dea o stea, pentru ca eu nu ajung pana la cer nici daca ma ridic in varful degetelor. Mi-am strans parul intr-un coc si am iesit pe strada verde. M-am impiedicat de balustrada proaspat data cu var si mi-am rupt dresul rosu. Acum beau limonada pentru ca e miezul noptii.

2 comentarii:

  1. Mult mister, in vorbele tale atat de frumoase, sunt sigura ca ascund ceva, un trecut, cu bune si rele, si un viitor promitator ! :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Ascund nopti de vara in care ma plimbam pe strada cu picioarele goale si zile in care citeam cartile din biblioteca mamei.
    Multumesc!

    RăspundețiȘtergere