sâmbătă, 7 aprilie 2012

In fiecare dimineata


In fiecare dimineata ma scol cu noaptea-n cap; in fiecare dimineata zambesc pentru ca sunt sigura ca voi avea o zi minunata de care imi voi aminti cand voi fi batrana; in fiecare dimineata beau ceai verde; in fiecare dimineata ies la balcon pentru a privi cum rasare soarele; in fiecare dimineata citesc ziarul pe care mi-l aduce curierul la usa; in fiecare dimineata primesc maci sau lalele; in fiecare dimineata scriu o scrisoare; in fiecare dimineata citesc litote; in fiecare dimineata imi murdaresc mainile cu acuarela; in fiecare dimineata cant la acordeon; in fiecare dimineata imi ud cactusii; in fiecare dimineata ma scol cu noaptea-n cap; in fiecare dimineata...

6 comentarii:

  1. In fiecare dimineata facem lucruri atat de obisnuite, si cateodata nici nu le dam importanta, insa atunci cand nu mai putem avea acele lucruri le ducem dorul.Fiindca deseori oamenii cand au un lucru nu stiu sa il aprecieze. Ma bucur ca ai dedicat o postare acestui subiect, si ca acorzi atentie lucrurilor simple, care sunt cu adevarat importante in viata.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sunt aparent lucruri simple, dar care pentru mine reprezinta seva - absolut indispensabila sufletului meu.

      Ștergere
  2. In fiecare dimineata pentru mine esti cea mai dulce ,cea mai iubita si cea mai scumpa fiinta.Esti raza de lumina,esti viata mea... Te iubesc mult, mult!!!Esti cea mai frumasa realizare!

    RăspundețiȘtergere
  3. O realatie atat de frumoasa.... rareori in ziua de azi ! Ma bucur extrem de mult, si iti multumesc Victoria, ca imi esti precum o sora.

    RăspundețiȘtergere
  4. Vai, ce dragut! Multumesc. Tin foarte mult la tine, esti sora mea!

    RăspundețiȘtergere