luni, 16 iulie 2012

Am evadat din tabloul lui Monet.

Am evadat din tabloul lui Monet.
Noaptea a fost deopotriva neagra si alba. Priveam spectacolul intunericului, iar ochii imi scanteiau. Marea ma striga.
Stau cocotata in casuta din copacul de portocal. Port la gat medalionul in forma de frunza.
Imi este frig. Ingrozitor de frig.
Nu sunt o impresionista. Eu doar stau nemiscata.
La ora ceaiului mananc flori de camp.
Pe raftul al treilea din biblioteca camerei 79 am gasit samburi uscate de caise. Am adormit pe podea crezand, ca visul nu ma va mai gasi. M-am trezit si am inceput sa scriu poezii.
I-am povestit fiicei mele cum mi-am petrecut copilaria si de ce am evoluat ca personalitate intr-o tara de natura romantica.
Am promis ca nu voi mai desface nici o cutie.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu